Tuesday, August 30, 2022

Despre prieteni

Prietenia este un subiect delicat în zilele noastre, să nu cumva să supărăm pe cineva că Doamne ferește să nu cumva să se simtă vreunul 🙂 să fim serioși, puteți răspunde la întrebarea , voi câți prieteni adevărați aveți? Cu care să rezonați să nu vă judecați și să nu vă certați, vă spun o povestioară cu un așa zis prieten al meu, o singură dată ne-am certat de când ne știam de peste 5 ani apoi brusc a încetat să mă mai sune, să ieșim afară să "nimic" adică mă înțelegeți cât de tare i-aș fi putut răni sentimentele de nu mă mai căuta ca înainte să ieșim, până la urmă am pierdut și anturajul acesta, n-am avut multe anturaje dar nu prea am încredere mare în prieteni, multi sunt buni dar sunt si prieteni care te pot trage în jos de multe ori, să recunoaștem "cine se aseamana se aduna" o fi pe bune? 😁

No comments: