Tuesday, August 30, 2022

Când prietenul frate se face

Nu știu de ce, nu știu prin ce minune sau secret național, am devenit un prieten extraordinar cu o cunoștință din scoala generala. Mă înțeleg mai bine cu prietenul meu din generala defapt as putea zice ca este si colegul meu, decat cu fratele meu, nu ma intrebati pentru ca nu stiu sa va raspund dar am impresia ca fratelui meu îi este rușine cu mine și asta nu pot sa va zic de ce pentru ca nu stiu. Tot ce stiu este ca prefer sa ies cu colegul meu din geneala decat sa stau cu fratele meu, se zice ca unii frati sunt foarte apropiati, mereu mi am dorit sa am un frate care sa ma accepte asa vum sunt dar el de fiecare data cand are ocazia sa se inteleaga cu mine si sa facem lucruri impreuna parca vrea mereu altceva, sa nu mai zic, comunicarea cu el devine din ce in ce mai grea devine indiferent si este foarte nepasator cand vine vorba de a face lucruri impreuna.

No comments: