Tuesday, August 30, 2022

Cu Cine?

Cu cine să vorbești când nu ai cu cine să te înțelegi, adică mă rog, care știe aceeași limbă, nu că nu aș ști engleză dar cine îți apără spatele când nu are cine, eu stau cu parinții la 30 de ani, de ce? Habar nu am, lucrurile din viața mea s-au întâmplat în așa măsură încât singura mea opțiune a fost să fiu puternic, obișnuit fiind cu familia nici prietenii nu sunt 100% OK cu tine ca să zicem asa, sa nu mai vorbesc ca am cunoscut oameni cu care relationam apoi intorceau capul când ma vedeau pe strada, si gen oameni care erau buni prieteni, multe anturaje s-au stricat, multe prietenii s-au dus, eu numesc asta selectie naturala dar in fine , sunt genul de persoana care nu pune mare accent pe zicala "cei ce se aseamana se aduna" eu cred ca poti fi prieten cu cineva chiar daca v-ati cunoscut, prieteniile se leaga uneori pe neasteptate si din cauze simple uneori ca la noroc, dar in fine scriu si eu acest articol ca sa nu ma plictisesc in timp ce ascult muzica, daca v-a placut dati-mi un subscribe , vă pup.

No comments: