Tuesday, August 30, 2022

Viața mea

În sfârșit, am început să scriu și eu despre ceva, mă gândeam să fac un articol despre viața mea din ultimele luni să vedem ce iese, pai de când sunt liber iar, căci cineva acolo undeva se pare că nu vrea să fim liberi, mă simt excelent, defapt, am început să îmi găsesc tot felul de chestii de făcut ca să nu mă mai gândesc la părțile nașpa ale vieții cum ar fi banii și problemele de comunicare dintre mine și părintii mei.
Da, stau cu parintii la 30 de ani, naspa nu? Nu am de ales nu avem alta casa, si la orice mica cearta dintre mine si ei parca este tigrul versus dresorul, eu am inteles, e mama, e tata, dar nu in halul in care se comporta, in fine ma deranjeaza cel mai mult ca au pretentii la banii mei, ceea ce nu este ok, ca sa inchei articolul voi zice ca pentru orice problema exista o solutie iar pentru orice cearta exista si impacare, urati-mi succes in continuare, multumesc.

No comments: