Monday, September 28, 2020

Viața mea este un dezastru

Lumea crede că este simplu să fi un artist, ei bine nu prea este, de obicei artiștii sunt cei mai ignorați oameni de pe pământ, nu poți păcălii un artist și nici nu ai vrea asta, eu scriu și citesc, filmez și vorbesc, sunt un artist în adevăratul cuvântului, mai am și scăpări da recunosc, dar sunt abia un copil am 28 de ani, viața este mult prea dură și nefiresc de incorectă. Eu nu prea pun la suflet dar nu suport să mi se zică ce să fac, dacă vreau asta bine dacă nu nu o fac și gata, sunt foarte selectiv, am prieteni dar nu foarte mulți, nu am încredere în ei, nici în mine nu am încredere de aceea sunt de evitat, lumea nu mă place și nici eu nu o plac pe ea. Nimeni nu știe ce am, poate că sunt doar ifose de ale mele, nu vă contrazic, poate că sunt nebun...poate.

No comments: