Monday, September 28, 2020

De ce nu am prietenă


De multe ori am încercat să agăț, ceva nu a mers , nu că nu am vrut dar că cică nu s-a potrivit, eu sunt așa pentru că așa vreau să fiu, fetele nu se uită la mine pentru că nu mă plac nu că ar fi ceva în neregulă cu mine, despre femei nu pot vorbi, dar unele dintre prietenele mele m-au rănit foarte rău, am fost înșelat și batjocorit.
Mi-am pierdut încrederea în femei și credeam că definitiv.
Multe fete m-au văzut ca un gentleman, acum nu apuc să vorbesc despre femei cum ar vrea ele dar femeile distrug vieți, distrug vieți de bărbați și așa mai departe, am o durere adâncă de singurătate care uneori îmi taie reapirația, nu știu să mă port, n-am chef de agățat, dacă cineva vrea să vorbească cu mine să o facă, eu nu mai fac primul pas pentru că nu se merită m-am săturat și scârbit de orice înseamnă femeie pe lumea asta 

No comments: