Monday, September 28, 2020

Sunt un nenorocit, mi-am bătut tatăl

Multă lume crede că e ușor sa fi eu, nu, nu este, am avut probleme în familie foarte grave, suntem mereu pe locul doi când vine vorba despre sinceritate, mereu ne ia lumea înainte, scriu aici singur din camera mea, sunt pe telefon și fac postarea aceasta, multă lume crede că este ușor, nu e. Lumea este malefică și schimbătoare uneori am impresia că îmi iau câmpii iar alteori că câmpii mă iau pe mine, decizia mea să scriu românește îmi aparține, într-o lume globalizată cu forța eu sunt singurul mohican.
Lumea este singură la fel ca mine, eu așa o văd iar când încerci să te dai ceea ce nu pari a fi nu prea merge, am pierdut mult, și timp, și prieteni, familia este singura care mă mai ține pe picioare, fără regrete te rog, mi-am înghițit singur singurătatea de atâta timp, lumea crede că am înnebunit când scrisul este singurul care mă mai ține normal, dacă nu aș avea asta ar fi o tragedie, păcat că nu este așa.

No comments: