Tuesday, October 6, 2020

Pastilele m-au adus la blogging și vlogging

 

Așa deci m-am apucat de vlogging, mulți poate nu știu ce este acela un vlogger, eu vă spun că este un om cu caracter puternic și plin de pasiune, este un om curat.

Vloggingul pentru mine inseamna arta de a vorbi, e cam celas lucru cu rapul doar ca numai pe de o parte este asa iar pe cealalta parte nu este asa, din cate as dorii eu sa va explici aici cat mai pe scurt imi place sa filmez, e chiar pasiunea mea dar mai mult imi place jocul, jocul care il joci conteaza foarte mult in lumea streamerilor si cred ca asta te si afecteaza, poate jocul este expirat poate nu le mai place, poate poate poate, cine stie? habar nu am, intentia mea aici este sa fac lumea sa ma urmareasca, iar daca asta trebuie sa fac asta voi face, lumea sa se uite la mine cum ma joc, pare ok la inceput dar uneori e chiar devastator.

In orice clipa ai putea murii de singuratate, asta o simt, singuratatea e adanca si dureroasa dar inca mai sunt viu ce credeti, da pastila m-a ajutat oarecum la inceput dar apoi mai mult rau a facut decat prima oara, e dificil? te cred si pentru mine era cand eram in locul tau.

No comments: