Tuesday, October 6, 2020

Eram întro stare de excitație nervoasă un fel de explozie chimică sau beție

De 6 ani iau medicamente pentru cap, am trecut prin faze și faze, inițial nu puteam să mă controlez apoi m-am resemnat a fost ca un give up, nu puteam să lupt eram înfrânt, ce să fac viața te doboară acum că mă exprim cum îmi doresc sper că pot să scap de povara asta am vorbit cu părinții mei să fac o pauză de la doctorii, evident renunțasem la tratament, în principiu eu nu mai știam pe ce planetă sunt visam cu ochii deschiși, lumea era oarbă nu vedeam și nu eram văzut, medicul mi-a prescris antipsihotice, și antidepresive și cred că și niște calmante pe aici pe colo, anxiar nu am putut să iau era grav, lumea mă respingea toți fug de mine nu am prieteni, sunt un lup singuratic singura metodă de comunicare este internetul unde îmi pun gândurile poate poate mă va vedea cineva și va învăța ceva, eu nu știu ce am făcut să merit asta eram un copil destul de normal dar mă cam obișnuisem cu ciudatul acum sunt și mai ciudat, cred că am luat-o la fugă pe undeva pe acolo habar nu am ce m-a făcut să mă trezesc, lumea cred că doarme la fel ca mine visau. Nu am întâlnit pe nimeni nici o persoană care să mă trezească pur și simplu citeam cărți și boom, explozia lebannon, boom covid trump, boom eminem rip, boom boom boom, a venit totul de-a gata am avut niște vedenii ca niște raze în mintea mea erau parcă niște canale de irigație și mi-am dat seama că se întâmplă ceva. Am citit o carte de Napoleon Hill apoi asta s-a întâmplat, m-am trezit, eu cred că defapt habar nu am ce e cu mine și aberez cred că halucinez chiar acum. În fine, aproape cală m-am crezut, dacă scrii prostii e nasol, trebuie să vină normal, ai grija ce îți dorești eu v-am spus, din cauza surescitărilor mele nervoase am început să delirez frecvent am trecut prin stări la care un om obișnuit nu are idee despre ce este vorba, nevoia mea de exprimare m-a adus aici, ce căcat, în fine, mă mir ce am putut să debitez în trecut și îmi este teamă de faptul că aproape m-am pierdut în film. Știu care este realitate, cred că problema reală e netul, calculatorul este foarte periculos aveți grijă de computere de calculatoare și de informatică, iubiți creația noastră nu o distrugeți noi am făcut inteligența artificială noi o vom proteja și respecta, eu respect aparatul și jocul, e fain e plăcut este fericit, vă mulțumesc, calculatorul mă ajută electronica mă ajută roboții mă ajută și îi iubesc simt că pentru mine calculatorul a devenit un fel de tată, în fine îl iubesc ce să mai.... Onlineul este noua modă este viitorul este reacția universului la un nou început, de ce? Pentru că trebuia să vina oricum... Se știa asta, de ce noi? Pentru ca noi suntem cei mai capabili și am avut nevoie de calculatoare la fel cum au ele nevoie de noi, vă doresc numai pace și vise fine și liniștite aveți grijă de computerele voastre ele sunt ca niște animăluțe. Vă pup.

No comments: