Friday, September 25, 2020

Atac de panică

 

Eu sunt un om sincer, nu îmi place să îmi bat joc de oameni, mai ales de mine, în ultima vreme am fost cam așa ciudat, nu am putut să mă conformez cu realitatea, aia care este, parcă toată lumea avea ceva cu mine, ei bine nu este chiar așa, eu chiar am suferit, multe drame și depresii, în fine să trecem peste.

Prietena mea m-a părăsit pentru ca nu aveam bani și lucram de acasă. Eu am părăsito pentru că era curvă.

Se știe, femeile sunt proase, majoritatea dacă nu chiar toate, și problema este că sunt chiar foarte proaste din păcate, marea majoritate de femei e sub limita inteligenței masculine, deci poți lua cel mai inteligent bărbat și îl poți pune lângă cea mai inteligentă femeie si poți vedea foarte ușor diferențele.

În fine să trecem la alt subiect de discuție, eu am fost marea majoritate a vremii singur, și pur și simplu am fost singur pentru că așa am vrut, nu duc lipsă nici de bani și nici de femei dar pentru mine asta mă cam lasă rece. Să știu că am o curvă la ușa casei mele.

Prieteni am puțini și ăia îi numeri pe degete, astfel că așa am ajuns să depind numai de mine pe lume.

Prietenii mei sunt mai mari ca mine, ei sunt un fel de oameni puerili care nu știu încă ce este suferința. Majoritatea problemelor pe care le am în relație cu prietenii și familia este că ei nici nu mă cunosc pe mine foarte bine, eu tind să cred că dacă îți pasă cu adevărat de o persoană faci totul ca să îi fie bine.

Multă lume iubește superficial în zilele de astăzi ei vor doar distracție și prăjeală. Adică o euforie de moment, pe mine asta mă lasă rece. Eu nu iubesc cu pula, eu iubesc cu capul, mintea sufletul ochii și inima. Pentru mine nu contează sexul, tot ce îmi pasă mie este să tind spre perfecțiune.

No comments: