Thursday, September 24, 2020

Am găsit metoda mea de descărcare

Știu, visez, și este un vis frumos, aproape ca o beție așa, când deschid ochii parcă simt vântul care adie.
Uneori mă întreb dacă sunt chiar bine iar alteori mă întreb oare dacă fac ceea ce trebuie. Habar nu am. Un lucru este singur, minciuna are picioare scurte și se va afla, dacă nu acum, mai încolo. Prietenii vin și pleacă, ei nu sunt mulți, singurătatea mă apasă seara târziu și eu îmi aprind o țigară, nu mai simt nimic în ultima vreme parcă aș lăsa totul baltă iubirea nu mi-o poate lua nimeni, doar eu cu sufletul meu. Împreuna, zi și noapte trece fără să visez, doar gânduri gânduri așa și pe dincolo.
Prietenia a devenit falsă la fel ca oamenii, nouă nu ne mai pasă de noi dar de o țară întreagă, lumea vrea bani și nu vorbe, vorbele pot rănii... Îi doare, acum simt și eu.
La fel de bine vă las cum v-am găsit.
Noapte bună.

No comments: