Monday, September 5, 2022

Găsește-ți scânteia

Stau aici și mă gândesc că poate cel mai semnificativ lucru pe care îl pot face pentru alți oameni este să îi fac să își găsească scânteia și să profite de ea, eu mi-am găsit scânteia acum ceva vreme adică să pot să fac ce îmi place și să fiu și motivat să fac asta, mai am de lucru ce-i drept, n-am terminat încă dar acum după ceva vreme simt ca a venit momentul să spun ca sunt un om fericit, nu perfect dar fericit, nu cred că există oameni perfecți, m-am schimbat mult în ultimii 10 ani și poate nu e direcția pe care o planificam în facultate dar am crescut așa cum sa putut, multă lume crește dar unii rămân copii, eu simt ca trebuie să spun că e ok să fi copil dar timpul trece și noi mu întinerim ba chiar îmbătrânim și dupa o anumită vârstă chiar nu îți mai arde să faci lucrurile care le faceai acum 10 ani.

No comments: