Wednesday, August 31, 2022

De ce scriu?

Probabil vă întrebați unii dintre voi oare de ce scriu? Nimeni nu-mi citește articolele, am foatte puține vizionări pe YouTube, parcă totul nu are sens și mă bat cu morile de vânt. Nimic nu poate fi mai fals, știți... Se zice ca inteligența este singura care nu se devalorizează în timp, adică o inteligență mare are și de făcut antrenament ca sa o menții, mai mare decât frica care o am acum după pandemie cu spitalele , cea mai mare frică a mea e să nu ajung la demență la bătrânețe, și cred că este un subiect cam evitat acesta dar bolile de genul sunt o realitate, sunt oameni care nu au ce mânca, oameni care nu pot merge , care nu pot vorbi, acum ajung la subiectul "De ce scriu?" Și mi-am dat seama că scrisul mă ajută foarte mult, este ca o terapie pentru mine, mă descarc, voi poate citiți din curiozitate, poate nu ați ajuns nici până aici cu lectura, e ok, atâta timp cât nu judec pe nimeni pentru acțiunile pe care le face eu ma simt om împlinit, acum vine întrebarea, voi de ce scrieți? 🙂

No comments: