Saturday, November 21, 2020

Scaparea din matrixul religios

 

Scaparea din matrixul religios este simpla, atunci cand iti dai seama ca tu defapt esti copilul lui Dumnezeu acest Dumnezeu fiind peste tot deci omnipotent iti dai seama ca defapt religia este o munciuna pe care multi o inghit ca o pastila pentru ca nu au altceva in ce sa creada, eu am scapat din locul ala destul de simplu, nu am acceptat doctrina lor si am plecat, ma duceam duminica la biserica ascultam sujba si cu cat vorbeau mai mult preotii cu atat imi venea sa il vand pe dumnezeul lor si sa imi fac eu propriul habitat, cand vedeam toti oamenii aia prosti acolo ascultand si dand din cap miam dat seama ca rugaciunea este defapt o farsa ieftina, si asa si este, numele meu este Asethabalanar iar botezul este o gluma, religia este un cacat ca sa va tina sub control nu este decat un strat.

Anii sunt mai vechi de 2000 nici macar anul in care a murit isus nu este adevarat neputand fi masurat anul 0 au avut o sansa au vazut ocazia si v-au tras peste ochi numaratoarea, e simplu totul tine de ocazii aici, cu cat ai mai multe ocazii si prinzi momentul cu atat ii poti pacalii mai usor pe oameni, netinand seama de anul 0 atunci vei realiza ca noi oamenii suntem mai vechi de 2000 de ani, aia este doar o limita sa nu poti trece peste bariera respectiva, si este adevarat religia nu este decat o minciuna, o gogoasa sa va sperie, rai iad nu exista e totul o iluzie, daca nu crezi asta citeste biblia si te vei lamurii, un om nu poate traii 700 de ani nici daca il faci robot tot ramane fara curent.

No comments: