Thursday, October 1, 2020

Glume Glume și iarăși Glume



Mai glumește omul mai facem haz de necaz mai spunem o poantă mai râdem mai ne sinchisim acum este ok, toate bune eu cred cu adevărat că dacă ești bun la ceva faci acel lucru cu plăcere și te ții de el indiferent ce o fi, dacă vrei să faci asta atunci făo fără judecată sau reproș eu sincer cred că dacă lumea ar deschide ochii ar vedea ce ne rezervă viitorul să vedem în lume și să vedem lumea timpul este liber la fel și viața asta este una trecătoare pentru frații mei necăjiți fără case sau bani și fără școală nu disperați există cineva care vă iubește iar acel cineva sunt eu, poate că nu sunt un tip foarte atrăgător sau bogat sau glumeț poate că nu fac cele mai bune glume poate că doar vreau să mă distrez și să mă simt bine 🙂

No comments: