Wednesday, September 30, 2020

Trebuie să las și eu ceva în urma mea

O speranță un dor las în urma mea ruinele dorului și sămânța înțelepciunii, las lucrurile care îmi revin tuturor. Las în urmă sămânța mea a înțelepciunii și a bucuriei, las sămânța dragostei și fertilității, las sămânța copiilor și generațiilor ce va să vină, las iubire și educație, las bună creștere și lumină, las pe lumea asta să vină un nor uitat de lume care s-a prăpădit pe mal și spune... Lume te va judeca te va iubi si te va urâ cu aceeași gură, fi sincer cu tine măcar acum în ultimul ceas, o zi bună vă doresc.
Lumea asta vă va dezamăgii vă va ocărâ vă va tulbura, va scoate din voi ce e mai rău pe lume dar tot voi trebuie să fiți puternici și să doborâți toate obstacolele, de voi depinde țara asta, nu o dezamăgiți 😉

No comments: