Monday, September 28, 2020

Sunt curat acum

Acum sunt bine, nu mă mai doare, cred că a fost ceva temporar, în fine, relațiile mele au fost un dezastru pe sistemul sex drugs and rock n roll , pe bune , cine crede că este mai fericit drogat se înșeală amarnic, visele din copilărie le port în suflet, oamenii mei sunt deosebiți, frumosul din ei mă mulțumește, viața nu este dreaptă este o spirală care ne întoarce mereu în trecut ca să vedem adevăruri mai adânci, cu asta vă las prieteni, cu adevărul, durerea este temporară la fel ca viața uneori copii știu mai multe lucruri ca noi, uneori copii ne pot salva, a avea un copil este cel mai frumos lucru de pe pământ, eu îmi doresc un copil cu femeia pe are o iubesc, mama și tata m-au crescut așa în iubire, eu am plecat în lume apoi m-am întors rănit, ce să fac, asta mi-a fost viața, până nu cazi nu poți să te ridici, eu vă spun, nu vă drogați , durerea și regretul sunt mult mai mari, pentru o viață curată 🙂

No comments: