Saturday, September 26, 2020

Oamenii nu mai simt



Credeam că suntem făcuți toți din același aluat, dar se pare că nu este așa, oamenii nu mai simt, s-au îndepărtat așa mult de ei înșiși încât cred că o bucată de hârtie chiar îi vor face fericiți, iar pentru asta au nevoie de droguri ca să mai poată fi fericiți pentru că sunt goi pe dinăuntru, lumea nu mai simte ca altă dată ei vor doar să se distreze și să creeze atmosfera. Lumea din ziua de astăzi s-a îndepărtat așa de mult de națiune și patriotism încât au uitat că și ei sunt făcuți din pământ, tu chip de lut ce ești, ideile astea îmi vin pe parcurs pentru că eu sunt un om simplu așa am zis mereu, banii mei nu mă definesc, doar ce am în cap și în suflet mă poate defini pe mine în rest nimic. Lumea a devenit atât de alienată de creator încât nu mai știe ce să facă cu viața lor, Lumea este așa debusolată că se învârte în cerc, ce să mai zic, lumea pe lângă că este nebună este și stricată, dar în fine acest subiect va fi mai oportun de discutat în postările ce vor venii, pace.

No comments: