Monday, September 28, 2020

Există o speranță.

În viața mea am știut mereu că mă pot corecta indiferent prin câte încercări am trecut, trebuie să îți pară rău, din moment ce ai avut regrete poți urca, până nu regreți e inutil vei naviga pe mări până vei naufragia. Asta este simplu, lumea nu vrea falsitate ea vrea substanță, ceva adevărat, părerile de rău nu ajută cu nimic, noi vrem dreptate și adevăr nu minciuni și durere, da vom muri dar până atunci trebuie să faci rai din ce ai, asta este părerea mea iar dacă nu poți face rai din ce ai măcar nu adu iadul pe pământ pentru oameni nevinovați, nu toți suntem păcătoși așa ca tine deci vizeazăți comportamentul de fiecare dată când treci printr-o încercare, aca vrei să fi om, treci prin multe probe iar oamenii nu sunt ușor de manipulat, discuțiile de genul acesta ar trebuii oatecum să fie vorbite în particular și nu pe internet.

No comments: