Monday, September 28, 2020

Am fost cuminte

Nu am avut multe prietene, recunosc, au fost câteva poate unele chiar m-au iubit sincer și dezinteresat, altele poate doar au profitat, am o ură de nedescris pentru femeia parșivă care minte, dacă vrei să fii cu mine fi sinceră cu tine, fi sinceră cu tine sora mea nu te minții pe cine iubești cu adevărat că umbli cu mulți... Pe cine iubești? Știi? La cine ții sora mea când te văd dezbrăcată, dezlânată, parvenită și ploctisită? Pe cine iubești sora mea care stai într-un copac și spui că au înnebunit salcâmii, pe cine iubești sora mea când bate vântul la geam și ești singură? Pe cine iubești sora mea care stai cuminte? Pe cine iubești sora mea care petreci zi și noapte , pe cine iubești soro? La cine ții? Pe cine iubești? Cine este la tine în suflet? Pe cine plângi sora mea de luni până vineri, pe cine iubești sora mea uitată?

No comments: